Tag Archives: Vivix Shaklee

Pengedar Vivix Shaklee 2017

Assalamualaikum semua pembaca vitaminhalal.com. Hari ni saya nak sharekan Senarai Pengedar Vivix  Shaklee dan Stokis shaklee yang masih aktif untuk tahun 2017 di seluruh Malaysia.   Entri ni saya sharekan untuk memudah anda semua untuk COD Produk Shaklee melalui  Agen Vivix Shaklee aktif di area anda. Bukan apa, boleh dikatakan hampir setiap hari kami terima persoalan:  ”Puan ada jual Vivix Shaklee lagi ke?”   So, lepas ni ... Read More »

Antara Vitamin dan Makanan Sunnah

Makanan Sunnah Dan Vitamin

yang sangat popular ialah , , , , dan lain-lain. Sampaikan kalau disebut je mesti makanan-makanan ni yang akan terbayang di fikiran anda. Alhamdulillah semakin ramai yang sedar akan kepentingan serta peluang yang ada dalam bidang . Sebab tu lah kalau anda perhatikan sejak kebelakangan ni pelbagai jenis dan jenama yang di jual di pasaran. Boleh dikatakan ia ibarat cendawan ... Read More »

Perokok Tegar Berhenti Merokok Akibat Penangan Vivix Shaklee?

Wow! Betul ke Vivix Shaklee boleh bantu perokok tegar berhenti merokok? Betul, dah ramai perokok tegar yang bertaubat tak mau merokok lagi. Sampaikan ada yang dah tak boleh bau asap rokok pun sekarang ni. Pelikkan? Macam susah nak diterima logik akal. Bukan ke selalu orang cakap orang yang nak berhenti merokok jangan duduk atau bercampur dengan kawan-kawan yang merokok. Sebab ... Read More »

Vivix Shaklee – Mahalnya, Berkesan Ke?

Ramai yang berminat nak beli Vivix Shaklee sebab nak dapatkan khasiatnya. Tapi bila diberitahu harga Vivix Shaklee masing-masing terkedu sekejap. Yup, Vivix adalah produk premium Shaklee so memang tak hairanlah kalau harganya mahal sampai macam tu sekali kan? Tapi, bagi yang serius nak sembuh dah tentu takkan berfikir panjang walau berapa pun harganya. Hakikatnya produk yang baik memang susah sikit ... Read More »

Vivix – Khasiat Dan Side Effect Vivix Shaklee

Vivix Shaklee atau lebih dikenali sebagai sirap Shaklee ialah produk terbaik yang pernah dihasilkan oleh saintis Shaklee. Ianya dihasilkan dengan bahan-bahan semulajadidengan kaedah yang sangat teliti dan telah diuji secara klinikal sangat berkesan dan selamat  kepada tubuh. Apakah Kandungan Vivix Shaklee? Vivix Shaklee dihasilkan daripada campuran unik unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Gabungan 4 ... Read More »

You might also likeclose