Tag Archives: pengedar shaklee

Senarai Pengedar Shaklee Dan Stokis Shaklee 2017

Pengedar Shaklee Dan Stokis Shaklee Sah 2017

Assalamualaikum semua. Kali ni saya nak sharekan  Senarai Pengedar Shaklee aktif dan Stokis Shaklee Sah Di Seluruh Malaysia untuk tahun 2017.     Sebab selalu sangat kitorang terima soalan di bawah ni: “Masih buat Shaklee lagi ke?”   Sebab tu la saya buat entri ni. Khas untuk tolong korang supaya  senang nak cari Pengedar Shaklee Aktif atau Stokis Shaklee untuk COD Produk Shaklee yang berdekatan dengan ... Read More »

Cara Jadi Ahli Shaklee

Cara Jadi Ahli Shaklee

Hampir setiap hari pasti ada yang bertanya dengan kami ‘Bagaimana ?’. So kali ni saya nak share langkah demi langkah mendaftar sebagai . Alhamdulillah, maksudnya semakin ramai yang sedar tentang keistimewaan produk dan perbezaannya berbanding produk-produk dan syarikat MLM yang lain. ialah sebuah organisasi yang memfokuskan kepada kepentingan memperbaiki tahap kesihatan semua individu. sanggup menghabiskan beratus-ratus juta hanya untuk R&D ... Read More »

Diari Seorang Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee

Perkongsian saya yang pertama untuk tahun 2014. Kali ni saya nak share tentang Diari Seorang yang sungguh indah tetapi penuh cabaran.:) Ramai yang bagi alasan tak cukup masa nak buat bisnes sebab selalu balik lambat dan lepas tu sibuk uruskan keluarga dan urusan rumah pula. Macam mana saya tau? saya pun pernah gunakan alasan yang sama jugak.:) Saya yang dulu ... Read More »

Diet Ibu Menyusu – 7 Makanan Yang Perlu Di Elakkan

Ibu yang menyusukan bayi perlu makan dengan diet seimbang. Diet ibu menyusu yang seimbang yang mengandungi makanan kegemaran anda adalah pilihan terbaik. Namun tak semua makanan kegemaran anda itu sesuai untuk si manja. Jika ada tanda-tanda seperti ruam, kolik, sesak nafas atau muntah, anda perlu perhatikan semula diet anda. Berikut adalah antara makanan yang perlu anda elakkan.   1) Kopi ... Read More »

Daftar Ahli Pengedar Shaklee

Alhamdulillah, bermula dengan keinginan untuk kekal sihat tanpa menggunakan ubat atau dadah akhirnya menemukan saya dengan Shaklee. Saya memilih Shaklee berdasarkan serba serdikit kajian tentang produk dan latar belakang syarikatnya. Setelah yakin bahawa kesemua produk yang dikeluarkan adalah selamat, berkesan dan yang paling penting tiada kesan sampingan. Selain itu, salah satu faktor yang membuatkan saya tekad memilih Shaklee dan mengamalkannya ... Read More »

You might also likeclose