Tag Archives: kekal sihat

Bahaya Antibiotik

Antibiotik lazimnya diberikan kepada pesaikt apabila simptom sesuatu penyakit masih tidak beransur pulih. Masalahnya ada sesetengah doktor yang bagi antibiotik sesuka hati kepada pesakit tanpa mengenalpasti sesuatu simptom dengan lebih detail. Anak saya sendiri pun pernah diberikan antibiotik semasa dia masih bayi lagi. Sebenarnya masa saya bawa anak ke klinik tu anak saya baru je demam, tapi doktor tu terus ... Read More »

TINGKATKAN SISTEM IMUN DENGAN NUTRIFERON SHAKLEE

Keadaan persekitaran kita sekarang ni dah tak macam dulu..dulu, udara yang kita sedut memang fresh sangat.tak macam sekarang..sekarang ni dengan macam-macam pencemaran kadang-kadang nak bernafas pun rasa tak selesa je..mana taknye, asap kenderaan kat semua tempat..tu tak masuk lagi asap rokok dan lain-lain lagi..tu baru masuk bab udara..blom lagi bab makanan yang ada bahan kimianye..tu la antara sebabnya orang sekarang ... Read More »

You might also likeclose