Perokok Tegar Berhenti Merokok Akibat Penangan Vivix Shaklee?

Wow! Betul ke Vivix Shaklee boleh bantu perokok tegar berhenti merokok? Betul, dah ramai perokok tegar yang bertaubat tak mau merokok lagi. Sampaikan ada yang dah tak boleh bau asap rokok pun sekarang ni.

Pelikkan? Macam susah nak diterima logik akal. Bukan ke selalu orang cakap orang yang nak berhenti merokok jangan duduk atau bercampur dengan kawan-kawan yang merokok. Sebab takut-takut nanti anda akan terjebak balik dengan tabiat merokok. Habis tu macam mana perokok tegar yang berhenti merokok lepas ambil Vivix Shaklee ni boleh sampai tak boleh bau langsung asap rokok ye?

Hebat betul penangan Vivix Shaklee ni kan? Nak tau apa yang best sangat tentang Vivix Shaklee sampaikan perokok tegar pun boleh berhenti merokok? Jom saya sharekan sedikit info tentang Vivix Shaklee yang sangat marvelous tu..

vivix shaklee

Kandungan Vivix Shaklee

Muscadine Grape – Mengandungi Resveratrol yang sangat bermanfaat untuk merawat pelbagai jenis penyakit seperti Gout, kanser, diabetis, darah tinggi dan lain-lain

Purple Carrot – Sumber antioksidan yang tinggi yang penting untuk melindungi sel-sel tubuh daripada kerosakan dan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung

Elderberry – Mengandungi flavanoids yang sangat penting untuk membantu menguatkan sistem imun, meredakan asthma, mengawal tahap kolestrol dan melindungi daripada serangan jantung dan strok

Knotweed Jepun – Sumber resveratrol selain muscadine grape penting untuk memberikan tenaga dan menurunkan berat badan

So, dah tau kandungan Vivix, mesti nak tau macam mana Vivix berfungsikan? Kalau nak tau boleh baca disini

Apa beza Vivix Shaklee dengan kaedah berhenti rokok yang lain. Bezanya ialah kaedah lain menggunakan pendekatan ‘penggantian nikotin’. Manakala Vivix pula menggunakan pendekatan ‘BUANG NIKOTIN“. Sebab tu lah perokok tegar yang berhenti rokok dengan Vivix akan rasa pahit dan tepu bila merokok selepas mengamalkan Vivix.

Selain tu yang bestnya Vivix Shaklee ni ialah bukan sekadar membantu perokok tegar berhenti merokok. Ia juga bantu memperbaiki tubuh mereka bermula daripada sel-sel selular. Maksudnya, bekas perokok tegar juga akan dapat kesan sampingan yang positif kepada kesihatan mereka.

Bagi yang perokok yang bersukan, anda pasti akan rasakan perbezaan sebelum mengamalkan Vivix dan selepas mengamalkan Vivix. Kalau dulu anda sering pancit, lepas ber Vivix anda pasti akan rasa lebih bertenaga dan tak pancit lagi.

 Dah panjang lebar saya dok menerangkan kehebatan Vivix Shaklee ni, apa kata anda tengok sendiri ‘live testimony’ daripada perokok tegar yang berjaya berhenti rokok dengan Vivix ni. Dia minum Vivix ni sebab isteri dia cakap elok untuk jantung. Rupa-rupanya dia dapat 2 dalam 1 kebaikan. Dapat berhenti merokok dan kesihatan yang lebih baik.

Amacam? Bestkan Vivix ni? Teringin nak cuba? Kalau ye jangan lepaskan peluang keemasan ni. Promosi Vivix Buy 6 Free 1 sedang berlangsung sekarang ni. Jom pakat2 beli untuk orang yang anda sayangi..:)

Hubungi saya di 012-3461698 sekarang juga. Tempoh promosi berakhir 30 Nov 2013.

Senarai Produk Shaklee dan Harga Shaklee

 
Call to action blog

Share on Facebook


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also likeclose