Kepentingan Air Kepada Ibu Berpantang

Ibu Berpantang

Pengambilan air yang mencukupi sangat penting bagi . Lazimnya yang mengikut kaedah tradisional tidak dibenarkan untuk minum lebih daripada 2 gelas air. Alasan yang kerap diberikan oleh orang-orang tua ialah takut peranakan mengembang. Amalan berpantang yang kurang pengambilan air boleh menyebabkan mengalami masalah . Jika masalah berterusan untuk suatu tempoh yang lama, takut-takut nanti anda akan berisiko mendapat pula. Saya ... Read More »

Vitamin Shaklee Untuk Penyakit Asthma

Atasi Asthma

Masalah semput atau pun merupakan antara masalah pernafasan yang popular di Malayasia. Nak tahu tak macam mana  terjadi? Okay, macam ni. berlaku apabila saluran pernafasan menjadi sempit lebih daripada keadaan normal. Punca saluran pernafasan menjadi sempit ialah akibat mukus yang menempel atau berkumpul di bahagian dinding saluran pernafasan anda. Cuba tengok gambar ni. Betapa sempitnya saluran pernafasan penghidap semasa mendapat ... Read More »

Antara Vitamin dan Makanan Sunnah

Makanan Sunnah Dan Vitamin

yang sangat popular ialah , , , , dan lain-lain. Sampaikan kalau disebut je mesti makanan-makanan ni yang akan terbayang di fikiran anda. Alhamdulillah semakin ramai yang sedar akan kepentingan serta peluang yang ada dalam bidang . Sebab tu lah kalau anda perhatikan sejak kebelakangan ni pelbagai jenis dan jenama yang di jual di pasaran. Boleh dikatakan ia ibarat cendawan ... Read More »

Alfalfa – Herba Moden Pelbagai Manfaat

atau lebih dikenali sebagai Raja Segala tumbuhan ni memang sangat berkhasiat kepada manusia. Terdapat pelbagai jenama di pasaran. sangat berbeza dari segi kualitinya berbanding lain di pasaran. sangat mementingkan kualiti. Hanya yang bergred tinggi yang mematuhi piawaian yang telah ditetapkan sahaja akan digunakan. ialah antara vitamin terpenting dalam semua . Antara set-set yang mengandungi ialah: Set Menyusu Shaklee Set Bersalin ... Read More »

Cara Jadi Ahli Shaklee

Cara Jadi Ahli Shaklee

Hampir setiap hari pasti ada yang bertanya dengan kami ‘Bagaimana ?’. So kali ni saya nak share langkah demi langkah mendaftar sebagai . Alhamdulillah, maksudnya semakin ramai yang sedar tentang keistimewaan produk dan perbezaannya berbanding produk-produk dan syarikat MLM yang lain. ialah sebuah organisasi yang memfokuskan kepada kepentingan memperbaiki tahap kesihatan semua individu. sanggup menghabiskan beratus-ratus juta hanya untuk R&D ... Read More »

You might also likeclose