Vitamin Tambah Tenaga – Macam Mana Nak Jadi Bertenaga Sepanjang Hari

‘Penatnye’…Ini adalah antara perkataan yang sering kedengaran daripada semua wanita terutama yang telah bergelar ibu..dengan tugasan rumah tangga yang perlu dibuat, anak-anak yang perlu dilayan..tambah memenatkan lagi kalau anda bekerja..tu belum ditambah dengan En Suami yang minta perhatian jugak lagi..:)..Hmm.. Allah je la yang tahu betapa penatnya kita setiap hari..kalau badan kita boleh bercakap mesti dia pun mengeluh kepenatan jugak ... Read More »

7 Cara Kuruskan Badan

Ramai di antara kita yang sanggup berhabis beribu-ribu ringgit semata-mata nak kelihatan kurus dan cantik macam artis-artis dan model model di TV.  Ramai juga yang gagal dan kecewa kerana pelaburan yang dibuat tidak mendatangkan hasil yang diingini. Saya ada seorang kawan yang boleh dikatakan sangat obsess untuk kuruskan badan dan dia dah habiskan puluhan ribu ringgit untuk “slimming centre”, sedut ... Read More »

MAKANAN YANG PERLU DIELAKKAN SEMASA HAMIL

Ibu yang mengandung memang selalu mengidam nak makan macam-macam..ade yang mengidam yang pelik-pelik dan ade juga yang mengidam yang biasa – biasa je..ade yang sebelum mengandung tak suka makan masam tapi bila mengandung terus suka makan jeruk..ada yang sebaliknya..saya pernah dengar seorang kawan ofis cerita tentang isteri dia yang suka sangat makan sabun mandi..dia tau cerita tu pun lepas isteri ... Read More »

10 MAKANAN TERBAIK BUAT IBU HAMIL

Assalamualaikum ibu-ibu semua..anda semua pun tahukan bahawa pemakanan sihat semasa hamil adalah sangat penting untuk ibu hamil dan juga bayi di dalam kandungan..so jom baca serba sedikit tentang makanan-makanan yang elok diamalkan oleh ibu hamil..            Roti bijirin penuh – membekalkan tenaga jangka panjang dan penuh dengan serat.Ia mengandungi kalsium, zat besi vitamin B dan asid ... Read More »

CYST Mengecut lepas Amalkan GLA Shaklee!

GLA Shaklee Bantu kecutkan Cyst Salam semua..lately ni selalu sangat kita dengar tentang kawan-kawan, keluarga atau orang sekeliling yang mengalami Cyst.bagi yang tak pernah ade Cyst mesti tertanya-tanya..”Cyst tu ape?” so, sebelum saya share testimony pengguna GLA Shaklee, jom baca dulu serba sedikit tentang CYST..   Apa Itu Cyst? Cyst adalah sejenis tumbuhan dalam kilang ovary. Mengapa ia digelar cyst?  ... Read More »

You might also likeclose