Petua Sembuhkan Luka Bersalin Dengan Cepat

Peritnya luka bersalin Luka bersalin memang sangat menyakitkan. tidak kira samada anda bersalin normal atau pun pembedahan. Walaupun selalunya luka bersalin normal akan cepat sembuh tapi kalau tidak dijaga dengan betul ianya mungkin akan bertambah teruk. Pengalaman saya melahirkan kedua-dua anak melalui kaedah pembedahan(anak sulung) dan normal(anak kedua) memang ada pro dan kontranya. Persamaannya ialah kedua-dua kaedah bersalin tersebut memang ... Read More »

11 Makanan Tambah Susu Ibu

Assalamualaikum semua.Alhamdulillah hari jumaat lepas saya dah berjaya berhentikan penyusuan anak kedua saya, Muhammad Syahmi. Saya dah berjaya susukan anak saya sehingga dia berumur 2 tahun 4 bulan.Ingatkan nak suruh dia berhenti sendiri tapi tak nampak pulak tanda-tanda nak berhentinya.So, saya dengan husband ambil keputusan untuk berhentikan penyusuan dengan cara tradisional.Caranya akan saya kongsikan dalam entry akan datang ye..:) Hari ... Read More »

Omega Guard – Minyak Ikan Terbaik

Tips Memilih minyak ikan yang bagus dan selamat “Hmm banyaknya minyak ikan kat farmasi ni..ada macam-macam jenama pulak tu..ada yang mahal dan ada jugak yang murah..mana satu yang paling bagus yek?” Pernah alami situasi macam ni? Saya percaya anda juga pernah tertanya-tanya soalan yang sama. Dulu saya selalu pening bila perlu memilih minyak ikan untuk keluarga. Tapi sekarang saya dah ... Read More »

Atasi Tekanan Dengan B Complex Shaklee

Kali ini saya nak kongsikan Cara nak atasi tekanan dalam kehidupan. Kehidupan harian penuh dengan tekanan dan kita tak boleh lari dari hakikat ini. Tekanan datang dalam 2 bentuk iaitu tekanan yang membina(positif) dan tekanan yang negative. Tekanan yang positif memang sangat diperlukan untuk membolehkan anda mencapai tahap prestasi yang optimum. Tekanan yang ingin saya kongsikan dalam entry ini ialah tekanan yang negative. ... Read More »

SET SUPERMOM – VITAMIN UNTUK KEKAL BERTENAGA

Anda perlukan Energy Booster? Syurga terletak di bawah tapak kaki ibu. Darjat seorang ibu memang sangat tinggi di sisi Allah. Bermula dengan keistimewaan untuk mengandung, melahirkan seterusnya mendidik anak tersebut sehingga dewasa. Tidak dapat disangkal lagi bahawa tugas harian seorang ibu memang sangat memenatkan terutamanya bagi ibu yang bekerjaya. Tambah memenatkan bila ibu tersebut mempunyai anak kecil yang sangat memerlukan ... Read More »

You might also likeclose