Perokok Tegar Berhenti Merokok Akibat Penangan Vivix Shaklee?

Vivix Shaklee boleh bantu perokok tegar berhenti merokok? Betul, dah ramai perokok tegar yang bertaubat tak mau merokok lagi. Sampaikan ada yang dah tak boleh bau asap rokok pun sekarang ni. Pelikkan? Macam susah nak diterima logik akal. Bukan ke selalu orang cakap orang yang nak berhenti merokok jangan duduk atau bercampur dengan kawan-kawan yang merokok. Sebab takut-takut nanti anda ... Read More »

Makanan Untuk Perkembangan Otak Bayi Di Dalam Kandungan

Perkembangan bayi anda bermula dari dalam kandungan lagi. Ianya mula berkembang pada minggu kedua kehamilan dan dan berterusan hingga ke minggu akhir kehamilan anda. Sebab tu pemakanan ibu semasa hamil sangat penting dan amat dititik beratkan oleh pakar perbidanan anda. Pemakanan anda semasa hamil akan mempengaruhi pertumbuhan janin dan menentukan keupayaan minda dan kognitifnya. So, kalau anda mengalami masalah tiada ... Read More »

Diabetes – Rawatan Awal Dan Pencegahan

Diabetes - Rawatan Awal dan Pencegahan

DIABETES Melitus atau dikenali sebagai Kencing Manis bukanlah sejenis penyakit yang asing bagi masyarakat kita. Diabetes adalah dari perkataan Greek bermaksud “Melalui” dan Melitus perkataan Latin bermaksud “Madu”. Ia merujuk kepada kes gula yang muncul dalam air kencing. Malah beberapa kes pada zaman dahulu menemui semut memakan air kencing pesakit diabetes. Setiap hari tanpa disedari, kita mungkin berhadapan atau berdiri ... Read More »

Vivix Shaklee – Mahalnya, Berkesan Ke?

Ramai yang berminat nak beli Vivix Shaklee sebab nak dapatkan khasiatnya. Tapi bila diberitahu harga Vivix Shaklee masing-masing terkedu sekejap. Yup, Vivix adalah produk premium Shaklee so memang tak hairanlah kalau harganya mahal sampai macam tu sekali kan? Tapi, bagi yang serius nak sembuh dah tentu takkan berfikir panjang walau berapa pun harganya. Hakikatnya produk yang baik memang susah sikit ... Read More »

Penyusuan Berganda – Tandem Nursing

Selalunya bila anda kembali mengandung selepas sesuatu tempoh masa tapi dalam masa yang sama sedang menyusukan bayi anda mesti anda tercari-cari cara nak berhentikan penyusuan susu ibu. Alasan yang sering diberikan takut nanti bayi dalam kandungan tak cukup nutrisi ataupun anak berebut susu. Sebenarnya ramai yang tak tahu tentang penyusuan berganda atau tandem nursing yang sangat bagus untuk ibu dan ... Read More »

You might also likeclose