Kelebihan Berpuasa Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum semua..Alhamdulillah, syukur sangat-sangat sebab dipanjangkan umur untuk bertemu lagi Ramadhan yang sungguh mulia ni.

Selamat berpuasa saya ucapkan untuk semua pembaca blog vitaminhalal.com. Jom sama-sama perbanyakkan amal ibadah untuk mengejar pelbagai ganjaran hebat dan sangat istimewa yang ditawarkan oleh Allah S.W.T hanya dalam bulan Ramadhan ini.

Alhamdulillah cuaca redup je hari ni. Rasa selesa je berpuasa hari ni. Hopefully cuaca ni kekal la sampai ke petang.hehe

Kali ni saya nak sharekan serba sedikit ganjaran hebat tu untuk anda semua. :)

Kelebihan  Berpuasa Di Bulan Ramadhan

Hebatkan ganjarannya? Kalau kita puasa dalam bulan lain takde la sebanyak ni ganjarannya. Sebab tu la bulan Ramadhan digelar ‘bulan terbaik antara 1000 bulan’ :)

So, memang tersangat-sangat rugi tau kalau kita tak rebut peluang ni sungguh-sungguh. :)

Selain tu, saya nak sharekan jugak tentang kesilapan-kesilapan yang selalu dilakukan oleh ramai orang semasa bulan Ramadhan. Semoga kita semua terhindar daripada melakukan kesemua kesilapan-kesilapan ini.

Kelebihan  Berpuasa Di Bulan Ramadhan

Tolong Jangan Buat ye..

 Insyaa Allah, rasanya anda semua memang dah tahu kan pasal ni? Tapi mungkin ada lagi kawan-kawan atau sedara-mara kita kat luar sana yang tak tahu tentang kesilapan-kesilapan ni.

So, apa kata ringan-ringankan tangan untuk share info ni dengan diorang. Insyaa Allah usaha yang sedikit tersebut sangat besar nilainya di mata Allah.

Sekian dulu untuk kali ni. Selamat menjalani ibadah puasa :)

oh ye,kalau nak tau rahsia kekal cergas semasa berpuasa jemputa la baca entry ni ye Kekal Cergas Berpuasa

Senarai Produk Shaklee dan Harga Shaklee

 
Call to action blog

Share on Facebook


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also likeclose