Daftar Ahli Shaklee Online

Nak Daftar Ahli Shaklee Online?

Daftar Ahli Shaklee Online

Daftar Ahli Shaklee Online 2017

Tapi Saya Nak Jadi Ahli Shaklee untuk MAKAN SENDIRI je.

Atau

Nak Buat Bisnes Shaklee untuk jana income tambahan?

Tapiiii, Saya tak tau Cara Daftar Ahli Shaklee Online!

Malas la nak kena pergi ke branch shaklee atau HQ shaklee untuk daftar jadi ahli shaklee.

Kawan saya bagitau kalau nak daftar keahlian shaklee kat secara walk-in, kena beli borang yang harga RM3 tu. Rugi la coz nak guna 1 je tapi kena beli sampai 10 pad borang daftar ahli shaklee tu.

Baik saya daftar jadi ahli shaklee online je. Cuma kena bayar yuran ahli shaklee RM80 je. Itupun dah termasuk postage memberkit.

Hihi. Bijak-bijak. Korang memang bijak sebab buat keputusan untuk daftar ahli shaklee secara online.

Memang ramai yang suka daftar jadi ahli shaklee online sebab mudah dan cepat pulak tu. Semudah ABC je tau.

Tak payah susahkan diri dan bazirkan minyak, tol etc. Korang isi je borang daftar ahli shaklee online kat bawah ni :

 

 

Share on Facebook


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*