Collagen Shaklee Berkesan ke?

Salam semua pembaca vitaminhalal.com.

Hari ni saya nak share tentang pengalaman seorang kawan saya yang mengamalkan Collagen Shaklee. Kawan saya ni dah guna Shaklee. Nama dan identiti terpaksa dirahsiakan sebab kawan saya ni pemalu orangnya..:)

Kawan saya ni mula try Collagen Shaklee masa shaklee buat promosi sebelum ni. Yang buatkan dia terpanggil untuk cuba sebab dah bermacam-macam produk kosmetik dan kecantikan yang dicuba. Duit pun dah habis banyak tapi masih tiada perubahan. So, bila dapat tau Shaklee ada buat promosi, dia pun terfikir nak try produk yang jaga kecantikkan dari dalam pula.

Sebenarnya dia ni jenis yang cermat orangnya. So, sepatutnya sekotak Collagen Shaklee tu hanya cukup untuk 2 minggu tapi dia gunakan sampai sebulan..hehe

Alhamdulillah selepas lapan minggu mencuba dia memang dapat rasakan perbezaannya. Sampaikan bila balik kampung ziarah mak dia, mak dia pun boleh perasan yang jeragat dia dah semakin berkurangan.

Tambah buatkan dia happy sangat baru-baru ni dia ada jumpa kawan sekolah dulu. Kawan tu nampak terkejut dan puji sebab dia nampak macam tak dimamah usia. Oh ye, lupa nak bagitau kawan saya ni dah berusia 50an ye..:)

Kalau anda tengok kawan saya ni memang rasa macam tak percaya sebab dia ni sangat bertenaga walaupun dah petang. Kalau bandingkan dia dengan orang-orang seusia memang nampak sangat-sangat berbezalah..:)

collagen shaklee

Kenapa Collagen sangat penting untuk kulit?

75% kulit manusia terdiri daripada collagen. Sebab tu collagen sangat penting untuk memastikan kulit sentiasa tegang, licin dan gebu. Seiring dengan pertambahan usia, collagen juga akan semakin kurang dihasilkan oleh tubuh. So, Pengambilan collagen memang sangat-sangat digalakkan bagi memenuhi kerperluan collagen tubuh.

Apa yang best sangat tentang Collagen Shaklee?

Collagen Shaklee dihasilkan daripad sisik ikan merah yang hanya boleh didapati di air laut dalam. Pemprosesannya dilakukan secara semulajadi dan ia diekstrak hanya daripada sumber marin terbaik. Sebab tu Collagen Shaklee agak mahal sikit berbanding collagen lain yang berlambak-lambak dipasaran. Tapi sebenarnya kalau dikaji daripada segi kualiti dengan nilai yang anda perlu laburkan untuk mendapatkan collagen terbaik ni memang harganya sangat-sangatlah berpatutan.

collagen shaklee

Jemput baca tentang tips pilih collagen terbaik disini

Istimewa untuk anda yang teringin sangat nak kelihatan cantik, gebu dan berseri-seri seperti zaman anak dara dulu, inilah masa yang paling sesuai untuk anda cuba sendiri Collagen Shaklee ni. Harganya memag tersangat-sangatlah murah. Kalau tiada promosi n memang anda tak dapat harga macam ni..:)

Kalau anda nak pakat-pakat beli dengan ahli keluarga dan kawan-kawan yang lain pun boleh. Kalau anda beli 4 kotak anda layak mendapat keahlian percuma. So, secara automatik anda akan dapat ‘cash bonus’ pada bulan berikutnya. .:)

Jom dapatkan Collagen Shaklee ni sempena promosi Shaklee buy 6 free 1. Tawaran ni terhad sehingga hujung bulan oktober 2013 je ye..:)

Hubungi saya untuk dapatkan promosi istimewa ini. SMS/Whatsapp ke 012-3461698 sekarang juga!

Senarai Produk Shaklee dan Harga Shaklee

 
Call to action blog

Share on Facebook


2 comments

  1. kolagen pun ada gred jugak. kolagen shaklee ni confirm yg terbaik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also likeclose