Category Archives: Vivix Shaklee

BERAPA HARGA VIVIX SHAKLEE? – SAYA NAK BELI VIVIX SHAKLEE

Berapa Harga Vivix Shaklee 2017

Berapa Harga Vivix Shaklee ye? Puan ni Pengedar Vivix Shaklee kan? Saya Nak Beli Vivix Shaklee. Berita baiknya ialah kami memang Pengedar Vivix Shaklee Terbesar di Malaysia.     Sebelum tu jom saya sharekan harga vivix shaklee yang menjadi pujaan ramai ni.   Nak baca lagi pasal Vivix Shaklee? Boleh klik entri Vivix Shaklee – Khasiat dan Side effect   ... Read More »

Perokok Tegar Berhenti Merokok Akibat Penangan Vivix Shaklee?

Vivix Shaklee boleh bantu perokok tegar berhenti merokok? Betul, dah ramai perokok tegar yang bertaubat tak mau merokok lagi. Sampaikan ada yang dah tak boleh bau asap rokok pun sekarang ni. Pelikkan? Macam susah nak diterima logik akal. Bukan ke selalu orang cakap orang yang nak berhenti merokok jangan duduk atau bercampur dengan kawan-kawan yang merokok. Sebab takut-takut nanti anda ... Read More »

Diabetes – Rawatan Awal Dan Pencegahan

Diabetes - Rawatan Awal dan Pencegahan

DIABETES Melitus atau dikenali sebagai Kencing Manis bukanlah sejenis penyakit yang asing bagi masyarakat kita. Diabetes adalah dari perkataan Greek bermaksud “Melalui” dan Melitus perkataan Latin bermaksud “Madu”. Ia merujuk kepada kes gula yang muncul dalam air kencing. Malah beberapa kes pada zaman dahulu menemui semut memakan air kencing pesakit diabetes. Setiap hari tanpa disedari, kita mungkin berhadapan atau berdiri ... Read More »

Vivix Shaklee – Mahalnya, Berkesan Ke?

Ramai yang berminat nak beli Vivix Shaklee sebab nak dapatkan khasiatnya. Tapi bila diberitahu harga Vivix Shaklee masing-masing terkedu sekejap. Yup, Vivix adalah produk premium Shaklee so memang tak hairanlah kalau harganya mahal sampai macam tu sekali kan? Tapi, bagi yang serius nak sembuh dah tentu takkan berfikir panjang walau berapa pun harganya. Hakikatnya produk yang baik memang susah sikit ... Read More »

Vivix – Khasiat Dan Side Effect Vivix Shaklee

Vivix Shaklee atau lebih dikenali sebagai sirap Shaklee ialah produk terbaik yang pernah dihasilkan oleh saintis Shaklee. Ianya dihasilkan dengan bahan-bahan semulajadidengan kaedah yang sangat teliti dan telah diuji secara klinikal sangat berkesan dan selamat ┬ákepada tubuh. Apakah Kandungan Vivix Shaklee? Vivix Shaklee dihasilkan daripada campuran unik unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Gabungan 4 ... Read More »

You might also likeclose