Category Archives: Tips Sihat

Cara Rawat Gastrik Dan Hilangkan Pedih Ulu Hati Dengan Cepat

Cara-Rawat-Gastrik-Dan-Hilangkan-Pedih-Ulu-Hati-Dengan- Cepat

Anda ada pedih ulu hati? Mungkin anda ada gastrik tu. Nak tahu cara rawat gastrik yang cepat dan pastikan ia tak berulang lagi? Insyaa Allah dalam entry ni saya akan kongsikan cara rawat gastrik dan hilangkan masalah pedih ulu hati yang cepat dan berkesan.   Tanda-tanda Anda Menghidap Gastrik Rasa pedih di bahagian atas perut / ulu hati. Ada sebagian ... Read More »

Cara Tambah Income Keluarga Dari Rumah

Cara Tambah Income Keluarga Dari Rumah

Sejak kebelakangan ni ramai yang tercari-cari cara tambah income keluarga dari rumah dan mengeluh kerana kos sara hidup yang semakin meningkat. Lagi merungsingkan bila harga minyak naik lagi untuk dua minggu berturut-turut. Walaupun harga minyak berubah-ubah dan ada masanya turun tapi harga barang yang naik tetap kekal dan tidak turun seiring dengan harga minyak. Yang tersepit ialah golongan pembeli yang ... Read More »

Vitamin Shaklee Untuk Penyakit Asthma

Atasi Asthma

Masalah semput atau pun merupakan antara masalah pernafasan yang popular di Malayasia. Nak tahu tak macam mana  terjadi? Okay, macam ni. berlaku apabila saluran pernafasan menjadi sempit lebih daripada keadaan normal. Punca saluran pernafasan menjadi sempit ialah akibat mukus yang menempel atau berkumpul di bahagian dinding saluran pernafasan anda. Cuba tengok gambar ni. Betapa sempitnya saluran pernafasan penghidap semasa mendapat ... Read More »

Antara Vitamin dan Makanan Sunnah

Makanan Sunnah Dan Vitamin

yang sangat popular ialah , , , , dan lain-lain. Sampaikan kalau disebut je mesti makanan-makanan ni yang akan terbayang di fikiran anda. Alhamdulillah semakin ramai yang sedar akan kepentingan serta peluang yang ada dalam bidang . Sebab tu lah kalau anda perhatikan sejak kebelakangan ni pelbagai jenis dan jenama yang di jual di pasaran. Boleh dikatakan ia ibarat cendawan ... Read More »

Rahsia Kulit Cantik, Cerah Berseri Dan Awet Muda

Lumrah perempuan pasti ingin kelihatan cantik. Ramai yang sanggup buat apa sahaja untuk pastikan kulit mereka cantik, cerah berseri dan kelihatan awet muda. Ada yang sanggup menggunakan produk-produk terlarang semata-mata nak dapat kulit cantik yang mereka idam-idamkan secepat mungkin. Antara rawatan kecantikan yang ada dipasaran ialah: Pembedahan Kos yang diperlukan amat tinggi. Anda perlu melalui pengalaman menyakitkan selepas dibedah dan ... Read More »

You might also likeclose