Category Archives: GLA Complex Shaklee

CYST Mengecut lepas Amalkan GLA Shaklee!

GLA Shaklee Bantu kecutkan Cyst Salam semua..lately ni selalu sangat kita dengar tentang kawan-kawan, keluarga atau orang sekeliling yang mengalami Cyst.bagi yang tak pernah ade Cyst mesti tertanya-tanya..”Cyst tu ape?” so, sebelum saya share testimony pengguna GLA Shaklee, jom baca dulu serba sedikit tentang CYST..   Apa Itu Cyst? Cyst adalah sejenis tumbuhan dalam kilang ovary. Mengapa ia digelar cyst?  ... Read More »

MAKANAN UNTUK TINGKATKAN KESUBURAN

Antara makanan yang dapat tingkatkan kesuburan ialah: Betik Ialah antara jenis buah yang kaya dengan vitamin C. Vitamin C merupakan antioksida yang baik untuk tubuh. Ia juga dikatakan berupaya meningkatkan jumlah dan tahap  kesuburan sperma. Jadi amalkan buah betik dalam menu harian dan 500mg vitamin C untuk kesihatan. Kerang Kerang ialah makanan laut yang tinggi kandunagn zink. Kekurangan nutrient zink ... Read More »

Rawatan untuk senggugut atau Sindrom Pra Haid(PMS)

salam semua.. Hari ni saya terpanggil untuk share tentang kelebihan produk GLA Shaklee.. Ramai kawan-kawan perempuan saya di pejabat yang sering mengadu sakit bila period..dah macam-macam cara yang mereka buat tapi masih x berkesan tuntuk kurangkan sakit PMS tersebut..dan ade sorang kawan saya yang wajib akan mc bila period..sampaikan bos dan kawan-kawan lelaki yang lain pun dah tau masalah dia.. ... Read More »

Vitamin Semulajadi VS Vitamin Sintetik

Perbezaan Antara Vitamin Semulajadi dan Vitamin Sintetik   Soalan paling kerap saya terima ialah ” Ape beza antara vitamin yang ade di pasaran & Vitamin Shaklee?”  so, saya nak kongsi serba sedikit tentang perbezaan vitamin yang ada dipasaran(kebanyakannya adalah vitamin sintetik) & vitamin Shaklee. Kadang-kadang tu ada pulak yang tanya apa beza vitamin Shaklee ni dan ubat-ubatan yang doktor bagi..hehe sabar ... Read More »

You might also likeclose