Category Archives: B Complex Shaklee

Set Penyusuan Shaklee – Rahsia Kejayaan Penyusuan Anak Sehingga 2 Tahun

Bila keluar berjalan & dengan keluarga kami selalu terserempak dengan ibu/ayah yang memberi  bayi mereka susu formula. Saya & suami selalu cakap “kesiannye bayi  tu kan..kecik-kecik lagi dah kene minum susu formula..” Kekadang di hospital pun sama jugak..ada masanya saya ringankan mulut bertanya jugak kat ibu tersebut.. saya:      kenapa x breastfeed yek..? S ibu A:  susu tak cukup.. saya ... Read More »

Vitamin Semulajadi VS Vitamin Sintetik

Perbezaan Antara Vitamin Semulajadi dan Vitamin Sintetik   Soalan paling kerap saya terima ialah ” Ape beza antara vitamin yang ade di pasaran & Vitamin Shaklee?”  so, saya nak kongsi serba sedikit tentang perbezaan vitamin yang ada dipasaran(kebanyakannya adalah vitamin sintetik) & vitamin Shaklee. Kadang-kadang tu ada pulak yang tanya apa beza vitamin Shaklee ni dan ubat-ubatan yang doktor bagi..hehe sabar ... Read More »

You might also likeclose