Category Archives: Alfalfa Shaklee

Set Penyusuan Shaklee – Rahsia Kejayaan Penyusuan Anak Sehingga 2 Tahun

Bila keluar berjalan & dengan keluarga kami selalu terserempak dengan ibu/ayah yang memberi  bayi mereka susu formula. Saya & suami selalu cakap “kesiannye bayi  tu kan..kecik-kecik lagi dah kene minum susu formula..” Kekadang di hospital pun sama jugak..ada masanya saya ringankan mulut bertanya jugak kat ibu tersebut.. saya:      kenapa x breastfeed yek..? S ibu A:  susu tak cukup.. saya ... Read More »

Vitamin Semulajadi VS Vitamin Sintetik

Perbezaan Antara Vitamin Semulajadi dan Vitamin Sintetik   Soalan paling kerap saya terima ialah ” Ape beza antara vitamin yang ade di pasaran & Vitamin Shaklee?”  so, saya nak kongsi serba sedikit tentang perbezaan vitamin yang ada dipasaran(kebanyakannya adalah vitamin sintetik) & vitamin Shaklee. Kadang-kadang tu ada pulak yang tanya apa beza vitamin Shaklee ni dan ubat-ubatan yang doktor bagi..hehe sabar ... Read More »

Rahsia Penjagaan Alat Sulit Wanita

Rahsia Penjagaan Alat Sulit Wanita Dengan Shaklee Alfalfa 1. Amalkan mencuci bahagian luar faraj dengan air selepas membuang air kecil atau besar. 2. Tukar tuala wanita semasa haid sekurang-kurangnya 4 jam sekali dan tambah kekerapan pada hari-hari pertama. Ini kerana kuman mudah membiak di dalam darah kotor tersebut. 3. Bagi yang sering melakukan douching (memasukkan jari@ memancutkan air ke dalam faraj) ... Read More »

You might also likeclose